#1

soient toujours

in Quasselecke 03.03.2020 08:21
von Banning • 924 Beiträge

Als mensen om je heen niezen en snuiven, gebruik dan vitamine C en zink. Neem tot 1000 mg vitamine C en verschillende zinkpastilles per dag om je lichaam sterk te houden en de ziektekiemen om je heen te bestrijden. Blijf dit doen totdat de "golf van ziekte" op uw werkplek of thuis voorbij is.

Was je handen natuurlijk meerdere keren per dag met warm water en zeep (niet alleen ontsmettingsmiddel). Raak uw gezicht of ogen niet aan.

Lichaamsgewicht
- Als hardlopers zitten we meestal voor onze lengte aan de onderkant van een gezond BMI-bereik (body mass index). Hoewel dun zijn je hardloopprestaties helpt, kan te dun zijn net zo gemakkelijk belemmeren.

Te weinig wegen, Adidas Zx 850 Womens zelfs met slechts een paar kilo voor goed getrainde hardlopers, kan u risico lopen op infectie door zwakkere celwanden en onderdrukt immuunsysteem vanwege calorietekort.

Zorg ervoor dat uw BMI binnen het gezonde bereik blijft (minimaal 18,5 op de normale schaal; bij voorkeur 19-22 voor maximale gezondheid) om sterk en fit te blijven, zelfs tijdens het koude en griepseizoen, om u aan de veilige kant van deze vergelijking te vergissen.

Chronische overtraining
Overtraining, zowel in volume, intensiteit of beide, kan leiden tot verzwakte immuniteit, verminderde prestaties, prikkelbaarheid en tal van andere negatieve factoren.

Overtrainen bij deze hardloper is synoniem met ONDERRUSTEN, omdat het lichaam vaak meer aankan dan we verwachten met de juiste hoeveelheid slaap, brandstof en hydratatie.

Als je vermoedt dat je de envelop te Adidas Zx Flux Damen ver hebt geduwd, terugkerende verkoudheid of zeurende verwondingen hebt, is het het beste om een ??week vrij te nemen van de oefening, voldoende extra rust te krijgen en te hervatten wanneer je motivatie en volledige gezondheid terugkrijgt. Zelfs 2-3 dagen rusten in tijden van lichamelijke dwang kan dingen snel omdraaien.

Ik draai niet vaak, dus het voelde moeilijk, maar zoals je hierboven kunt zien, heb ik beter gepresteerd dan de vorige keer dat ik ging! Hogere gemiddelde snelheid, hoger vermogen, langere afstand. Ik was echt blij toen ik inlogde en die vrijdag zag.

Zaterdagochtend organiseerde Jess runclub in de E. 66th Street Lululemon, en de geplande training voor de dag was een tijdrit van 10K ... wat toevallig de training was die ze op mijn schema had gezet. Stiekem, dat is Jess. Mijn maag is de laatste tijd een beetje Nike Air Pegasus 83 Femme afgevallen, dus ik had wat Ucan voordat ik vertrok. Ik heb een paar weken geleden mijn les geleerd over ondervoeding. Dat is zeker.

Jess zei dat de tijdrit van 10K door ons moest worden gebruikt als een beoordeling van waar onze fitness is, en om deze in racetempo te houden. We liepen de .8 naar het park en liepen de Joe Kleinerman 10K-route. Mijn Garmin was gestorven, en ik leende Jess ', dus ik herinner me mijn exacte splitsingen niet, maar ik herinner me dat ik naar beneden keek in de eerste mijl en zag dat ik een mijl van 07:30 of 7: 40 liep. Die eerste mijl voelde heel moeilijk, en toen ik op het horloge keek, begreep ik waarom. Ik draaide het daarna een beetje terug en liep rond 8: 10ish tempo totdat, ongeveer 2 mijl in, ik moest stoppen om mijn schoen vast te binden. Ik denk dat de stop waarschijnlijk ongeveer 30 seconden Nike Internationalist Mujer duurde, en mijn tempo daarna werd nooit sneller dan 8: 30s.

Mijn laatste tijd was 52:51, een 8:31 tempo, en slechts ongeveer 30 seconden korting op mijn 10K PR. Ik voelde me dood op Cat Hill en niet geweldig op de flats, maar hey, ik voelde me geweldig op de afdalingen! Ik denk dat ik me met een beetje meer rust en een beetje minder wijn beter had gevoeld en sneller had gelopen. Hoewel het invoeren van deze tijd in verschillende racecalculators voor mij geen halve PR betekent, denkt Jess dat ik het kan, dus daar ga ik mee akkoord.

Gedachten over race-calculators? Denk je dat ze accuraat zijn in het voorspellen van racetijden? Ik denk niet dat ze altijd bijzonder nauwkeurig zijn, maar dat belet me niet om met ze te spelen.

(Als je geen idee hebt waar ik het over heb, kun je een racetijd invoeren en de rekenmachine spuugt uit wat je Nike Air Max 270 Donna tijd met een vergelijkbare inspanning zou kunnen zijn. Jack Daniels en McMillan zijn twee populaire.)

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 2 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor