mogelijk had gehouden

in Quasselecke 09.01.2020 07:20
von Banning • 924 Beiträge

In de sport van ultramarathon is er geen water om te zwemmen of een fiets om te rijden. Er is geen overgang om in te stellen of om naar terug te keren. Het draait allemaal om JOU, een goed paar schoenen en misschien een bemanning of pacer die je de hele dag door helpt bij de mentale en fysieke hoogtepunten en dieptepunten. De noodzaak om je eigen race te runnen wordt nog noodzakelijker met een ultra omdat de realiteit is dat als je je brandstof, hydratatie, tempo en mindset niet beheert ... je de finish niet haalt. Dus zie je, als je jezelf traint om te rennen binnen je www.neuehoerspiele.de mogelijkheden en de adrenalinestoot van anderen je niet laat begeleiden, is de kans groot dat je je race voltooit en je tevreden voelt.

Dus hoe doe je het? Hoe loopt men zijn eigen race?

Hier zijn enkele tips om in gedachten te houden:
Vertrouw erop dat je de benodigde training hebt gedaan om de afstand te voltooien.
Ga conservatief uit en bouw je race. Breek de race af met hulpposten of mijlpalen.
Laat de snellere lopers voorbij je rennen, tenzij je weet dat je het kunt bijhouden.
Vergeet niet om consequent te tanken en te gebruiken wat voor u werkt. (Dit is niet het moment om augurkensap te proberen, want je ziet de elites het drinken. Gebruik wat je maag aankan.)
Wees slim en ken de koers. Bekijk het cursusprofiel van tevoren. Maak indien mogelijk gebruik van georganiseerde trainingsruns.
Visualiseer je race. Dit zal je helpen Nike Cortez Damen je voor te bereiden op de hoogtepunten en dieptepunten die je tijdens je evenement kunt ervaren.
Geniet vooral en vooral van de reis. Onthoud waarom je daar bent. Wat heeft u aangemoedigd om u aan te melden?
Ik denk dat de beste races worden gehouden als je het je eigen maakt. Niet elke race zal hetzelfde lopen of mogelijk hetzelfde winnen. Maar als je elke gelegenheid aangrijpt om je voor te bereiden en dan te rennen met een verwachting van jou, zou je de race van je leven kunnen hebben.

Ik had een geweldig weekend weg met vrienden in Puerto Rico (meer hierover later deze week) dat geweldig was voor mijn ziel. Dankzij Verizon die daar nauwelijks werkte, was ik gedwongen het hele weekend los te koppelen, wat echt heel leuk was. Ik lachte ook totdat ik zo vaak huilde dat ik denk dat mijn ultieme ondergang zal zijn door te Nike Air Max 2017 Femme lachen terwijl ik een slokje aan iets neem en stik. Er zijn slechtere manieren om te gaan.

Maar ik heb maar één keer gelopen en ik denk echt niet dat ik daar een groene groente had. Tussen dat en dame problemen, is de hoeveelheid opgeblazen gevoel die ik nu voel behoorlijk ongemakkelijk. Over het algemeen ben ik redelijk goed in het bijhouden van mijn vakantie, maar dit is deze keer gewoon niet gebeurd.

Voor iemand die ongerust is geweest en zelfs al eerder met verjaardagen worstelde, ben ik helemaal in orde met deze. (Spreek me echter als ik 35 ben.)

Jullie allemaal 30-plussers die twee jaar geleden opmerkten dat je dertigers veel beter waren dan je twintigers, nou, je hebt gelijk.

Zeven jaar geleden, toen ik 25 werd in D.C., had ik geen idee wie ik was en wat ik met mijn leven aan het doen was. Dat was helemaal geen goede verjaardag, en ik verhuisde Adidas Superstar Damen enkele maanden later naar NYC en begon eindelijk de leiding over mijn eigen leven te nemen.

Ik begon deze blog, die mijn leven eerlijk veranderde.

Ik werd lid van de NYJL, nam een ??leidende rol aan die mij uitdaagde en vervulde, mijn termijn afrondde en daarna een stap terug deed omdat het voor mij geschikt was.

Ik verloor 50 pond en ja, ik zie er een beetje beter uit dan vroeger, maar ik zorg ook beter voor mijn gezondheid, zowel fysiek als mentaal. Ik hou van therapie en yoga. (Als die uitspraak niet ergens in de dertig schreeuwt, weet ik niet wat wel.)

Ik heb mezelf fysiek uitgedaagd op manieren die ik nooit voor mogelijk had gehouden: ik heb een handvol triatlons voltooid (waaronder zwemmen in de Hudson, hoewel dat misschien niet een van mijn betere beslissingen is?), Bijna 30 halve marathons (mijn favoriete afstand! Nike Air Vapormax Damen De 25-jarige Theodora lacht absoluut), vier marathons, waaronder eindelijk vier uur breken en ik heb zelfs eindelijk krachttraining omarmd.

Ik overleefde een aantal waardeloze banen, maar bleef maar geloven dat de juiste voor mij daar was, en ik vond het.

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 19475 Themen und 77031 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor