#1

incredula mentre spingeva il pugno

in Quasselecke 31.12.2019 07:34
von Banning • 924 Beiträge

Zoek een race voor alleen kinderen zodat ze het Nike Air Max 270 Damen gevoel hebben dat dit hun eigen solo-prestatie is. In Ithaca hebben we de Tough Turtle Jr. Het is een enige hindernisbaanrace voor kinderen die door de Ithaca Children's Garden loopt. Ik heb haar dit jaar aangemeld en ze kan haar opwinding niet bedwingen. Ze heeft me zelfs laten tellen hoeveel push-ups ze bijna elke nacht kan doen, zodat ze klaar en sterk kan zijn. En ja, ze kan momenteel meer push-ups doen dan ik.

Het draait allemaal om het planten van een zaadje en het water geven met plezier en begrip. Laat je niet meeslepen. Als je kind er niet van geniet, begrijp dan dat het misschien niet hun ding is (of hun ding op dit moment), en dat is prima. De snelste www.southernbrick.co.ukmanier om het potentieel voor uw kind om in de toekomst van hardlopen te houden te vernietigen, is door hen te dwingen dit nu te doen wanneer ze dat niet willen. Zorg ervoor dat je kind weet dat het oké is om je te vertellen of ze niet willen rennen en dat je niet van streek raakt als dat het geval is. Je moet dan die belofte nakomen om niet van streek te raken, hoe teleurgesteld je ook bent.

Blijf een voorbeeld geven aan het plannen van je doelen en ze verpletteren met enthousiasme en passie; allemaal terwijl je je kind onderweg zo betrokken houdt als je kunt. Zelfs als uw kind geen hardloper blijkt te zijn, zijn er zoveel levenslessen voor hem om te leren hoe u de paden bewandelt.

Zaterdag mocht ik mijn lieve vriendin Emily zien trouwen met de liefde van haar leven in een prachtige bruiloft. (Casual NYT-trouwaankondiging.Nike Air Max Motion Damen ) Emily organiseert evenementen voor IAC, die Daily Burn bezit, en de bruiloft was in het IAC-gebouw aan de West Side Highway. Het was prachtig en zoals gewoonlijk transformeerde Emily de ruimte in iets magisch. Ik had wat Rent the Runway-drama (<- we krijgen allebei $ 30 tegoed als je deze link gebruikt), maar vond uiteindelijk een jurk waar ik van hield.

Zelfs na het huwelijksfeest werd ik wakker en ging op weg voor mijn lange run, deze Hoka One One Infinites uitproberen voor werk. (Eerste keer oordeel: voelde me out of the box goed, maar ik weet nog niet zeker of ze het beste zijn sinds gesneden brood, zoals iedereen denkt, maar ik heb meer tijd met ze nodig.) Alex en ik liepen weg van de West Side over de Brooklyn Bridge (en ik herinnerde me over het leven in de binnenstad en de hele tijd over de BK Bridge rennen) Brooklyn Nike Internationalist Hombre Bridge Park in voordat ik ontbijt ging halen bij Clark's, een schattig klein restaurant vlakbij waar we eindigden.
Buiten het werk ben ik van plan om deze week in mijn appartement te gaan liggen, want ik ga dit weekend naar Vancouver voor Seawheeze, iets waar ik bijna een jaar naar uit kijk!
En natuurlijk kijk ik naar de Olympische Spelen! Zo trots op een van onze Daily Burn-coaches, Chris Mosier, hij was de eerste transgenderatleet die een Amerikaans nationaal team maakte en nu staat deze stoere atleet op de nieuwste plek van Nike, die vanavond debuteerde tijdens de Olympische verslaggeving.

Ik sloeg de snooze op mijn telefoon en trok mijn slaapzak over mijn hoofd. Toen de snooze een tweede keer zong, kroop ik uit de warmte van mijn dons als een voorzichtige schildpad terwijl de zon de oranje tinten van mijn tent verlichtte. Adidas Zx Flux Mens De stralen wrikten naar mijn oogleden, maar ik bood weerstand. Ik was uitgeput. Mijn geest was vertroebeld van honderd ochtenden van wakker worden naar één persoon - ik.

En mijn maag prikte van schuldgevoel over mijn uitputting. Hoe kan ik moe zijn? Ik deed wat maar weinigen het geluk hadden om te doen - maandenlang op mijn eigen agenda reizen. Hoe kon ik zelfs een vleugje somberheid mijn dag binnen laten sluipen?

Mijn geest dreef af naar de draaistoel waar ik een jaar geleden in zat. Ik typte e-mails, beantwoordde telefoontjes en telde de uren af ??tot dat kleine stukje vrijheid dat aan het einde van de dag op me wachtte. Nu, hier was ik, honderden kilometers van dat kantoor met airconditioning en vrij om alles te doen. Maar ik was voor de vijfde dag op rij aan het snoozen.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 4 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor