de verleden tijd van

in Quasselecke 27.12.2019 06:06
von Banning • 924 Beiträge

Wanneer denkt u bijvoorbeeld dat u ooit een komma zou gebruiken Nike Roshe Run Herren na het woord "maar?" Volgens Capital Community College is het moeilijk een tijd voor te stellen dat u de komma achter "maar" zou plaatsen. Bekijk de onderstaande Nike Air Max Zero Mens voorbeelden .

1. Ik wilde naar het spel gaan, maar ik had te veel werk te doen.

2. Ik wilde naar het spel gaan, maar ik had te veel werk te doen.

De tweede is Nike Air Pegasus 83 Herren gewoon verkeerd en is waarschijnlijk te wijten aan het idee dat veel mensen hebben dat je een komma gebruikt om te ademen. Dit is in de meeste gevallen niet nauwkeurig. Komma's worden gebruikt om de betekenis van een zin of alinea te verduidelijken. In het eerste voorbeeld helpt het om de onafhankelijke clausules uit te leggen door aan te tonen dat te veel werk de reden was dat ik niet naar het spel ging. In het tweede voorbeeld heeft het geen zin. Het voegt ook niet toe aan de betekenis van de zin.

Nogmaals, Nike Air Max 90 Hommehet gebruik van gezond verstand bij het schrijven zal je helpen om meestal de beste keuzes te maken.

THREW VS. DOOR
Het woord 'gooide' is de verleden tijd van 'Nike Air Presto Damen gooien', niet 'door'. Het woord 'door' is een voorzetsel dat wordt gebruikt om een ??richting aan te geven zoals:

Ik ging door het kruispunt zonder een kaartje te Nike Air Max 97 Donna krijgen.

Ik gooide de bal door het raam.

Dit zijn twee totaal verschillende woorden en delen van meningsuiting, dus je moet extra voorzichtig zijn om ervoor te zorgen dat je niet wordt beschuldigd van het 'doornemen' van de regels of dat iemand zegt dat je goede grammatica hebt 'weggegooid'!

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 19475 Themen und 77031 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor