jamais totalement

in Quasselecke 26.12.2019 07:31
von Banning • 924 Beiträge

Terwijl ik door een tweedehandswinkel bladerde, vond ik een goed oud verweerd exemplaar van een boek op het Wonderland-pad. Ik bracht het naar huis en kon het niet helpen, maar voelde me ge?nspireerd. Toen 15 maart (de NPS-vergunningdag) rondrolde, diende ik mijn vergunning in om te lopen. Mijn regels voor mezelf waren eenvoudig: wees veilig, Nike Air Pegasus 83 Mens heb plezier, voel me niet gehaast en geniet van alle uitzichten ... wat betekent dat je niet in het donker loopt. Dit elimineerde onmiddellijk de optie om alle 93 mijl in één keer te doen. De volgende optie was om het avontuur in twee dagen op te splitsen. Doebaar, maar ik zou me zeker gehaast voelen als ik moest stoppen, water filteren, foto's maken en al die jazz. Ik besloot om een ??driedaagse run te beginnen bij Longmire en dat Zack me elke dag op de campings zou ontmoeten met de tent en veel lekker eten.

De eerste dag was adembenemend, zowel vanuit uitzicht als vanuit de heuvels. Wonen en trainen boven 8.500 in Colorado heeft zeker geholpen! Ik leerde snel de snelheid die ik nodig had om niet gebeten te worden door muggen, en ik merkte dat ik stopte om een ??foto-denkproces te maken: "Is deze foto echt drie muggenbeten waard?" Meestal was het dat helemaal. Nike Air Max 90 Femme Zack begroette me in Mowich met een dikke knuffel, kipnoedelsoep in een broodkom, regenachtiger kersen en Nerds (hij is de beste).

Ik sliep tot 10 uur 's ochtends (GEWELDIG) en boog toen door. Ik maakte veel tijd en verwachtte dat ik ruim voor het donker naar het kamp zou gaan. Laat in de middag was ik in een groef op weg naar de kruising van de Winthrop-rivier. Ik sloeg de hoek om en er liep een tiener het pad op. We sloten de ogen en ik wist dat er iets vreselijk mis was. Hij mompelde een rustige "help alsjeblieft" in zijn adem. Ik legde mijn armen op de zijne en zette hem neer. Ethan vertelde me minuten voordat hij zijn vader had gezien, dat Phil uit een boomstam werd geveegd terwijl hij de rivier overstak. Hij zag zijn roedel meteen opdrijven, maar zag zijn vader nooit en vertrok om hulp te zoeken. Ik wist dat we onmiddellijk Nike Roshe Run Womens contact moesten opnemen met de National Park Service (NPS) en een team moesten zoeken naar zijn vader. Bovendien had Ethan voedsel nodig en een rustige, ondersteunende sfeer waar hij zich zo veilig en comfortabel mogelijk kon voelen. De dichtstbijzijnde camping lag twee kilometer bergop. We liepen samen en halverwege stopte hij en gebaarde zijn elleboog voor me om mijn arm in de zijne te wikkelen. We wisselden een diepe zucht en knikten van erkenning terwijl we rustig naar het kamp liepen. Toen we daar eenmaal waren, liet ik hem achterover hangen terwijl ik de situatie uitlegde. De eerste mensen met wie ik sprak waren twee maatschappelijk werkers, en zij namen Ethan genadig mee naar hun kamp, ??boden hem eten en een tent en slaapzak aan om in te ontspannen.

Ik ben zo blij nu op mijn bank te liggen. Nadat ik zondagavond op Nike Internationalist Mujer een roodoog terug was gevlogen, weet ik niet of mijn lichaam deze week ooit helemaal is aangepast, en ik ben super blij om de eff vanavond te relaxen.
Ik kreeg vanmorgen een HETE TIP van een vriend dat er rokken waren in de sectie "We Made Too Much" van Lululemon op hun website, ook wel bekend als een van mijn favoriete hoeken van het internet. Ik probeer niet te veel trainingstoestellen te kopen ... maar rokken zijn mijn favoriete ding om naar binnen te lopen, dus gelukkige vrijdag voor mij.

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 19475 Themen und 77031 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor