#1

pouvais me voir faire pendant

in Quasselecke 17.12.2019 08:40
von Banning • 924 Beiträge

Laten we naast zichtbaarheid in deelname eens kijken naar zichtbaarheid in rolmodellen en marketing. Na in de mediasector te hebben gewerkt, heb ik er alle vertrouwen in dat ik de verklaring afleg dat er veel meer geschreven en foto- en video-inhoud is van vrouwelijke trailrunners versus vrouwelijke (een reden waarom TrailSisters.net is gemaakt). Het argument hiervoor: meer mannen doen mee aan de sport en meer mannen geven dus geld uit, er moet meer inhoud op mannen worden gericht.

Laten we even uit het eendimensionale denkproces springen ...

Als vrouwen vaker zouden worden gevierd en front en center re: media en merkmarketing, zou het vrouwen de mogelijkheid bieden om te relateren, ge?nspireerd te worden, te leren en te worden bekrachtigd. Dit zou leiden tot meer participatie, nieuwe klanten, meer uitgaven en een meer winstgevende Nike Air Max 270 Homme industrie.

In termen van soorten zichtbaarheid, willen vrouwen meer promotie van uw dagelijkse shero's (versus elite) die alle verschillende soorten achtergronden, verhalen en ervaringen hebben, en die ook verschillende vormen, kleuren en maten hebben (opname !!!!! !). Dat betekent niet dat je de Q&A van je topsporter of stuk van de menselijke interesse kwijt bent, maar vergeet niet dat sommige vrouwen minder kunnen geven om tijden of records, en meer om een ??herkenbare ervaring. En terwijl we ons bezig houden met hoe vrouwen te bereiken, kunnen we het gebruik van seksgedreven afbeeldingen verminderen? Helaas weten mediabedrijven dat ze altijd $ kunnen verdienen met een sexy foto, omdat iemand daar hun jollies moet krijgen door een foto te maken die perfect is ingelijst om de sprong te vangen van een vrouw die in een sportbeha en een strakke korte broek rent.

Uiteindelijk, als vrouwen geen zicht hebben op andere vrouwen zoals Nike Air Pegasus 83 Mujer zij die aan sport doen, kunnen we een zeer langzaam en pijnlijk groeiproces verwachten.

Historisch gezien is het voor bedrijven kosteneffici?nter om met één of een laatste model te werken (verwijzend naar schoenen). Voor het maken van nieuwe mallen en afgietsels voor meerdere maten en vormen wordt een behoorlijk prijskaartje geleverd. Om een ??beetje dieper te graven, betekent meer nieuwe producten met extra nieuwe maten ook meer SKU's. Volgens de leek moeten merken meer goederen produceren, wat betekent dat ze meer geld uitgeven, allemaal in de hoop dat de goederen zullen verkopen. Wanneer ze goederen als 'unisex' produceren en op de markt brengen, zijn hun backend-kosten lager omdat het allemaal hetzelfde product en dezelfde set-up is. Dus minder producten, maten en SKU's.

Het argument om vrouw specifiek te maken versus het verkopen van unisex wordt meestal bepaald door het aantal deelnemende vrouwen. Als de cijfers er niet zijn, is het niet kosteneffectief om nieuwe vrouwspecifieke producten te maken.

Met de Nike Air Presto Femme toenemende belangstelling en groei, beginnen steeds meer bedrijven producten te maken van een vrouwenfiguur versus de roze en krimptechniek die wordt gebruikt vanuit een mannenfiguur. Vrouwen kopen veel vaker een product dat is gemaakt voor hun anatomische opbouw en zijn vaker merktrouw vanwege de focus die het merk biedt om een ??betere loopervaring te genereren.

Er is wat snobisme in rennende cirkels over buiten Nike Air Max 270 Womens rennen versus rennen op de loopband, waarbij de eerste wordt gezien als de meer geldige vorm van de sport. Ik denk niet dat een van beide meer geldig is dan de andere, maar hardlopen op de loopband wordt een beetje saai.

Blijkbaar is er een wereldrecord voor de snelste tijd om een ??marathon op een handelsmolen te voltooien - natuurlijk is er tegenwoordig een marathon voor alles! Eric Blake (VS) liep op 24 juni 2006 om 2:21:40 uur een volledige marathon op een loopband in het Malibu Fitness Center in Farmington (Connecticut, VS).

Hij moet een goede film hebben gehad of een paar mooie deuntjes om hem gaande te houden - staren naar mezelf in de spiegel die geleidelijk zweter en buiten adem wordt, is niet iets dat ik mezelf langer dan ongeveer een half uur kon zien doen, laat staan ??2 uur 21 minuten Het is duidelijk dat dit de Adidas Zx 700 Homme belangrijkste reden is dat ik binnenkort geen nieuw damesrecord zal neerzetten voor de loopbandmarathon.

Ik heb een paar momenten gehad toen ik naar de rij mensen keek die met hun loopbanden naast me stampten en dachten hoe belachelijk het is. Mijn sportschool is in de buurt van mijn kantoor en in de buurt van de Theems. Ik heb het afgelopen jaar tijdens mijn lunchpauze gelopen en nu het weer mooier is, denk ik dat het veel leuker zou zijn om langs de rivier te rennen - en zou ik me minder als een hamster op een wiel voelen.

Er is ook een recessie, weet je niet en het huidige bericht is 'bezuinigen'. Dus gaat het £ 53 per maand gymlidmaatschap uit en komt de tweemaandelijkse massage als beloning voor het leggen van die kilometers op het asfalt Deze wortel werkt hopelijk veel beter dan de stok die de schuld is die ik voel bij het betalen voor de sportschool en niet mijn Nike Roshe Run Mujer zelfbeloofde twee keer per week gaan.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 8 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor