#1

lichaam en ervoor zorgen

in Quasselecke 13.12.2019 08:18
von Banning • 924 Beiträge

Helaas begon de ochtend van dag vier somber. Ik lag in de koude tent en smeekte Adidas Zx Flux Damen Nate nog een paar minuten te slapen omdat ik niet uit mijn warme slaapzak wilde komen. Maar het huilerige protest was van korte duur en veranderde in lachen toen ik een lied verzon over hoe het aantrekken van strakke beenkappen in een mummiezak een moeilijke onderneming was. Soms moet je lachen om de absurditeit om niet te huilen. Terwijl Nate een paar van mijn blaren vastlegde, maakten we het plan om gewoon te zien hoe vandaag ging en beslissingen te nemen naarmate de dag vorderde. We ontmoetten ook een paar goede vrienden die het tempo en de bemanning zouden helpen, en de gedachte aan hun bedrijf was bemoedigend.

Enkele kilometers nadat ik uit de tent was gekomen, klom ik naar de top van een van de meest prachtige uitzichten op het pad, net toen de zon de horizon had gebroken. Toen ik een hoek om kwam, strekte zich een panorama Nike Air Pegasus 83 Femme van herfstkleurig bos en de uitgestrektheid van Lake Superior uit. Op de voorgrond was een paar hun tent aan het inpakken. Ik realiseerde me al snel dat het onze vrienden waren, Josh en april. Voordat ik wist wat er aan de hand was, brak ik in tranen uit en flapte eruit: "Ik ben zo blij jullie te zien!" Het delen van dit soort ervaringen met geliefden was een onge?venaard gevoel.

Bij het opstellen van mijn Top 10 heb ik veel nagedacht over hoe vaak ik een item gebruik en hoe belangrijk het is voor mijn hardlopen wanneer ik het gebruik. Ik gebruik niet vaak gels - de laatste keer dat ik er een had was toen ik er een neerhaalde op de startlijn van de South London 10K in mei. Maar ze speelden een grote rol in mijn marathontraining.

Een van de redenen dat SiS Go Gels mijn Top 10 haalt, is dat ik weet welk verschil een slechte Nike Air Max Thea Mens gel kan maken voor je race en het verschil dat een slechte gel kan maken. Na de laatste 3 mijl van de Greast Eastern Run afgelopen oktober bijna te hebben verdubbeld met maagkrampen vanwege een gel die niet bij me paste, vond ik gelukkig SiS Go Gels. Ze hielden me op de lange runs in marathontraining en weerhielden me ervan de muur te raken bij de Brighton Marathon. En om die reden verdienen ze de nummer 8 plek. Dat gezegd hebbende, wat bij mij past, past misschien niet bij iedereen, dus experimenteer met je gels totdat je iets goed voor je vindt.

We lachten door onze tranen en omhelsden elkaar. Het was echt een paar zware dagen geweest en ik was verbaasd over hoe goed het voelde om vrienden te zien. In staat zijn om met april te wandelen, smolt alle worstelingen van de dagen ervoor weg. Ik was nog steeds vastbesloten om het Adidas Zx 750 Femme hele parcours af te krijgen, zelfs als ik moest hinken tot het einde. Ik was bereid de pijn en de uren van mentaal omgaan ermee onder ogen te zien omdat al het andere geweldig voelde. Mijn spieren zijn nooit moe. Mijn www.tinywoods.co.uk energieniveaus waren behoorlijk ondanks het gebrek aan slaap. Wat ik de afgelopen dagen en meer dan 100 mijl had meegemaakt, had me nieuw vertrouwen in mezelf verdiend. Ik wist dat ik had wat nodig was om deze FKT af te maken.

Maar mijn scheenbeen had andere plannen. Toen April en ik wandelden, werd het steeds duidelijker dat er iets onheilspellends aan de hand was. Ik had het amper vier mijl gehaald en werd opnieuw vertraagd tot een shuffle. Ik had acht mijl te gaan tot de volgende kruising. Hoe verder ik wandelde, de kansen om het hele pad te voltooien vervaagden. In het beste geval kon ik me nu slechts twee mijl Nike Air Pegasus 83 Femme per uur verplaatsen. Ik kon de 160+ mijl die ik nog had niet bedenken om de huidige algemene FKT van zes dagen, acht uur en 30 minuten te kunnen breken. Zelfs alleen maar afronden om het snelheidsrecord van de vrouw in Nike Air Presto Mujer een bepaalde tijd te vestigen, was niet langer een haalbare optie. Luisteren naar mijn lichaam en ervoor zorgen was belangrijker. Ik heb misschien het vermogen en de wil gehad om te eindigen, maar stoppen was de juiste keuze.

Weten wanneer te stoppen is net zo belangrijk als weten wanneer je door moet gaan. In tegenstelling tot elke andere weke delenblessure die ik heb gehad, die na verloop van tijd meestal beter wordt en met beweging, zou dit exponentieel pijnlijker worden naarmate ik er meer op zat. Het voelde diep en structureel en vluchtig als de minste verkeerde beweging zou het onherstelbaar laten uitbarsten. Het was een ongemak dat ik nog niet eerder had geweten. Hoewel het onbekend was, was het een pijn die mijn lichaam instinctief kende.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 6 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor