#1

stemming brengen

in Quasselecke 09.12.2019 08:35
von Banning • 924 Beiträge

Een paar maanden geleden stak een heer genaamd Paul, van een promotiebedrijf genaamd Custom On It, contact met me op via een heel eenvoudige e-mail waarin werd gevraagd om samen te werken met de blog. Het klonk vrij eenvoudig en ik wist dat mensen Nike Cortez Damen die mijn blog bezoeken misschien ge?nteresseerd zijn in hun diensten, dus we hebben een eenvoudige banneradvertentie opgezet
(Zie het daar in het rechterpaneel - het paneel met het roze shirt en de polsband van Picky Bars).

Met mijn geest altijd op 50 verschillende plaatsen, wist ik dat het ergens op de weg VERS zou zijn om een ??paar polsbandjes te hebben. Nou, een paar maanden later en met de lancering van #WeRunSocial, is dat precies wat we deden.

Ik mailde Paul het logo, vertelde hem wat ik zocht en hij zette het vrij snel op. Omdat hij (en zijn zakenpartner) Nike Air Max 90 Damen het bedrijf sinds 2007 runnen, had hij enkele suggesties over de beste manier waarop het zou verschijnen en stuurde hij me een bewijs. Ik vond zijn suggesties geweldig, en ze waren voor de productie. Een paar weken later had ik #WeRunSocial-polsbandjes.

Kan ik Nike Air Max 270 Hombre bijna alles zeggen? Wearables zijn zweetbanden, bandana's, shirts, pins, lanyards, zonnebrillen, slippers. Dan zijn er tassen: canvas, plunje, tas, trekkoord. Ook drinkgerei: kopjes, onderzetters, koozies, mokken, borrelglaasjes. Dan zijn er natuurlijk de nieuwigheden zoals sleutelhangers, bladwijzers, schuimvingers, beklede stoelen en VEEL extra items voor sport. Kortom, als u uw logo erop wilt hebben, kunnen ze helpen.

Als je nieuw bent in rennen, of erover denkt om een ??versnelling hoger te schakelen om een ??paar races aan te gaan, zijn er een paar dingen die je het dierbaarste moet weten - in jouw belang en die van hen.

Je gaat een beetje vervelen
Het bereiken van nieuwe afstanden, tijden en het aanpakken van heuvels waarvan je ooit dacht dat het onmogelijk was, is opwindende dingen ... voor jou. Ze zullen waarschijnlijk Nike Air Max 270 Womens niet zo enthousiast zijn als jij, maar dat is prima. Ze begrijpen het gewoon niet. Ze hebben waarschijnlijk interesses die u niet krijgt. Dus waarschuw ze dat je een beetje saai gaat worden en als ze geen enkele enthousiaste hoofdknoop kunnen verzamelen, kun je misschien een blog of een kat kopen.

Het gaat behoorlijk wat tijd in beslag nemen
Hopelijk hebben ze iets dat ze sowieso een paar uur in een weekend kan bezetten, zoals het inhalen van dat programma waar ze van houden maar je haat, hun eigen sport doet, hun familie bezoekt (score: daar kom je nu uit training) of, als uw partner een man is, lang in het toilet gaan zitten.

Ze zijn vereist voor het vasthouden van tassen
Een Nike Air Vapormax Mujer van de belangrijkste redenen om een ??partner te hebben, is dat ze met jou mee kunnen racen en je spullen kunnen vasthouden, waardoor je niet hoeft te wachten voor de bagagevrachtwagen. Ziet u, en u dacht dat het iets te maken had met liefde en zo. Ze moeten een boek, telefoon vol games of kranten meenemen om ze te vermaken, afhankelijk van de lengte van de race. En ook wat snacks, voor als je klaar bent.

De beloningen
Als de eerste drie items op de lijst hen niet doen dansen, zal dit wel: regelmatig hardlopen zal je gelukkiger, fitter maken en je in een betere stemming brengen. Ze moeten dus instappen, je aanmoedigen om te gaan hardlopen wanneer je niet wilt gaan, en geen nutteloze opmerkingen maken zoals 'je ziet er een beetje rood en bezweet uit'. Leer ze de zin ‘je ziet er geweldig uit’ en vraag ze om het royaal te gebruiken Nike Air Max Command Womens wanneer je terugkomt van een run.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 9 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor