|
|
Doe mee als dit bekend is: je hardloopplan zegt zoiets Nike Air Max 2017 Mens als '5 mijl tempo run plus 1 mijl opwarmen en 1 mijl afkoelen'. Je hebt ernaar gekeken en ‘5 mijl in tempo’ gelezen en niet echt meegerekend in de andere twee mijl, dus wanneer de lunch komt of het vroege ochtendalarm klinkt, besef je dat je geen tijd hebt voor 7 mijl.
Wat te doen? Je weegt het af. Het tempo van 3 mijl vormt niet de uitdaging waarvan je weet dat je het nodig hebt, dus je besluit om het opwarmen en afkoelen kort te houden. Je jogt 400 meter of een halve mijl en start je snellere gedeelte, hijgend en puffend voor 5 mijl voordat je buiten je deur stopt en die laatste mijl van langzaam rennen afbreekt, Nike Air Max Command Dames want 'wat is het punt?'
Het scenario is misschien niet precies hetzelfde voor jou - misschien ben je altijd te laat voor de baan en mis je de warming-up of misschien ga je rechtstreeks vanuit je auto naar het begin van Nike Air Max 90 Donna de parkrun op zaterdagochtend - maar ik garandeer dat op een gegeven moment of een ander in je week ben je schuldig aan het verwaarlozen van je warming-up en cool-down omdat je 'geen tijd hebt'.
Er is echter een reden waarom ze in je plan zitten en ze kunnen echt een verschil maken voor je prestaties. En vooral in deze koude wintermaanden kan het goed voorbereiden van je lichaam op een zware training je beschermen tegen blessures.
Ik heb me er ook aan schuldig gemaakt. Ik rende de vijf mijl naar mijn kantoor met mijn benen rotzooi voor de eerste vier omdat ik meteen in een gestaag tempo was gelanceerd en de Nike Air Max 2017 Damen dag ervoor niet goed was afgekoeld.
Met de vijfde en laatste California Rock'n Roll-race voor het jaar wilde ik er gewoon van genieten. Het was een Halloweenweekend en vers van een PR in San Jose. Ik wilde niet echt racen Nike Internationalist Mujer en nam de hulp in van Lisa van RunWiki.org. Ik reikte haar uit om te kijken of ze een 'leuke' race wilde lopen en mogelijk in kostuum verkleed wilde gaan. Met wat last-minute hersenstormingen en een reis naar Target, besloten we Batman!
Het weer was bewolkt en het grootste deel van de race hing er mist in de lucht ... het was bijna perfect hardweer. Bijna iedereen was in kostuum. Er waren enkele heel uitgebreide en enkele heel eenvoudige, maar iedereen leek in de geest van de race te zijn. Ik begon met Lisa en Linzie en we bleven het grootste deel van de tijd in een comfortabel tempo. Misschien is Michael een Nike Air Pegasus 83 Mujer mijl of zo binnengekomen en zijn we vrijwel de hele cursus bij elkaar gebleven.
?
Een paar kilometer verder waren we bezig met een rondje rond LA Memorial Coliseum en de thuisbasis van USC. Dit was een behoorlijk leuk gedeelte van de cursus omdat ik er nog nooit was geweest en het bevatte ook een reis langs het Natural History Museum en Exposition Park. Omdat de eerste paar kilometers heen en terug waren, was het leuk om alle kostuums op het parcours beide kanten op te zien. Het was leuk om mensen erop te wijzen en "superman" te zeggen of daar gaat "quailman" en zelfs lachen om sommige groepen die in de mix zijn gekomen, zoals verschillende hardlopers die zich verkleedden als de cast van de Wizard of Oz of personages uit Mario Kart. Je bleef echt glimlachen tijdens de race.
Besucher
Forum Statistiken
Das Forum hat 19475
Themen
und
77031
Beiträge.
|
Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor |