#1

l eenvoudig," zei Tucker. "Beperk de stapelho

in Quasselecke 21.11.2019 08:16
von yaya2017 • 257 Beiträge

Om eerlijk te zijn, Kipchoge, 34, is een buitenaards talent dat de beste ter wereld heeft verslaan in schoenen van de laatste generatie. (Toen ik bij Runner's World was, reisde ik met een groep uit het Nike Air Span 2 Mujer tijdschrift in 2005 naar Kenia. Onze dozijn of dus lopers ontmoetten Kipchoge's Nike Air Max 90 Heren Zwart trainingsgroep op een dag hoog in de Great Rift Valley. Mijn vrouw wilde een paar mijl halen, ondanks de hoogte en een heuvelachtig parcours. Ik vroeg de Keniaanse hardlopers www.robsdriessen.nl schaapachtig of iemand bereid was te rennen op een 12- minuut per mijl tempo met ons. Kipchoge stapte www.abuelorullo.es naar voren, een gemakkelijke glimlach op zijn gezicht, en deed vier mijl met ons.) Toch, de IAAF erkent dat het een probleem heeft, vooral met de Olympische Spelen in Tokio die snel op komst zijn. In een verklaring, zei het: "Het is duidelijk dat sommige vormen van technologie een atleet hulp zouden bieden die in strijd is met de waarden van de sport."

?De groep heeft een technisch comité ingesteld om de Nike Internationalist Dames schoenenvraag te bestuderen en in de komende twee maanden verslag uit te brengen. Adidas Superstar Mujer Niet elke snelle marathonloper draagt ??Nike-schoenen. Jared Ward werd zesde in Adidas ZX Flux Womens de Olympische Marathon van 2016 en liep in april 2:09:25 in de Marathon van Boston. Nike Air Vapormax Womens Wanneer Ward over twee weken in de New York City Marathon staat, draagt ??hij Saucony-schoenen,Nike Air Max 90 Dames Zwart zoals hij al jaren doet, maar niet die je kunt vinden in je lokale schoenenwinkel. Ward heeft Nike Air Max 95 Femme samengewerkt met de biomechanist Spencer White, de vice-president van Saucony voor menselijke prestaties, om een ??schoen te ontwerpen die goed lijkt op de Vaporfly. Ward gelooft dat het gelukt is. "Mijn nieuwe schoenen voelen zo goed aan dat ik weet dat ik klaar ben om er goed in te concurreren," zei hij.

Nike staat in de patentwereld bekend om zijn grote en steeds frequentere toepassingen. Het heeft ook Adidas ZX 750 Femme veel advocaten, hoewel niemand kan zeggen wat er zou kunnen gebeuren in een Nike Air Max 90 Femme Noirinbreukzaak op een patent totdat het is aangespannen. het beleid voor schoenregulering aangescherpt. "We kunnen uiteindelijk de creativiteit beperken en de kans verliezen om Nike Air VaporMax Dames hardloopschoenen te verbeteren voor de dagelijkse hardloper," merkte hij op. "Ik denk dat het Adidas Superstar Femme deel" moet overal beschikbaar zijn "van de regel het beste antwoord is." Tuckers mening is meer in lijn Nike Air Max Classic BW Femme met die van Burns. "De oplossing is heel eenvoudig," zei Tucker. "Beperk de stapelhoogte" - dat is de tussenzoolhoogte - "en verbied de toevoeging van veerachtige apparaten in de tussenzool."

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 7 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor