#1

muss mich nur mehr

in Quasselecke 21.11.2019 06:45
von Banning • 924 Beiträge

De marathon gaat niet over hardlopen, het gaat over redding. We besteden zoveel van ons leven aan onszelf en denken dat we niet goed genoeg zijn, niet sterk genoeg, niet gemaakt van de juiste dingen. De marathon is een gelegenheid voor verlossing. "Kans", omdat de uitkomst onzeker is. 'Gelegenheid', omdat het aan jou, en alleen aan jou, is om het te laten gebeuren.

Er is geen geluk bij het be?indigen van een Adidas Stan Smith Womens marathon, de ingredi?nten die nodig zijn om deze formidabele uitdaging aan te pakken zijn eenvoudig: toewijding, opoffering, gruis en ruwe vastberadenheid. Eenvoudigweg.

Dus je begon aan je training om je lichaam voor te bereiden op de ontberingen van het rennen van 26,2 mijl. Je traint als een gek, wijdt jezelf van harte aan de uitdaging die voor je ligt en stort alles in wat je erin hebt. Maar je weet dat de Marathon om meer zal vragen. In de donkere nissen van je geest zegt een sombere stem, dat kan niet. Je doet je best om deze zelftwijfel te negeren, maar de stem gaat niet weg.

De Marathon schudt je tot in de kern. Het deconstrueert je eigen essentie, verwijdert al je beschermende barrières en onthult je innerlijke ziel. In een tijd waarin je het kwetsbaarst bent, toont de Marathon geen medelijden. De Marathon vertelt je dat Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen het je pijn zal doen, dat het je gedemoraliseerd en verslagen achterlaat in een levenloze hoop langs de weg. De marathon vertelt je dat het Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen niet kan worden gedaan, niet door jou. "Ha!" Het kwelt u, "in uw dromen."

Je vecht echter terug en staat moedig bij die startlijn, zenuwachtig wachtend op het pistool om af te gaan. Als dat het geval is, leg je je hoofd neer en storm je af in de afgrond met de wetenschap dat je ofwel je contributie hebt betaald, of onderweg bent afgeroomd. Er is geen liegen tegen jezelf, de Marathon ziet dwars door excuses, snelkoppelingen en zelfovertredingen.

Alles gaat goed voor de eerste helft. Maar langzaam, stap voor stap, neemt de pijn toe, terwijl de intensiteit van het streven versterkt. Je blijft standvastig, wetende dat je niet beknibbelde, dat je onderweg geen snelkoppelingen maakte, dat elke voetstap werd verdiend door maanden van ijverige voorbereiding. Toch, met elk dat naar voren wordt geduwd, komt die kleine zeurende neiging tot Adidas Superstar Donna zelftwijfel geleidelijk naar de oppervlakte van je bewustzijn.

Als het juiste nummer in mijn afspeellijst komt EN ik ben in de zone. Er is iets perfect aan het vangen van de juiste maat in je hoofdtelefoon en het maken van de juiste pas. Ik denk dat dat vrij generiek is. Moesten we een specifiek moment uitkiezen? Hoe zit het met de tijd dat ik de Golden Gate Bridge tegenkwam met DIT op mijn hoofd? Oh ja, ik heb mijn Halve Marathon PR ingesteld terwijl ik het ook deed.

Dat is juist. Dit was de verrassing die ik eerder in de week noemde. Op zaterdag loop ik een trailmarathon met een hoogteverschil van 6.760 ′. Yep. Dit wordt de perfecte test voor mijn 50 miler 10.000 ′ hoogtewinst. Ik speelde dit soort dicht bij de borst omdat ik er echt nerveus over ben. Het klopt in mijn achtertuin op Mt. Diablo (verknoeide naam, toch?) ... Ik Nike Air Huarache Donna kan het letterlijk elke dag vanuit mijn huis zien.

Ik wil echt, echt 4 uur pauzeren voor de marathon. Het is echt iets dat ik al heel lang wilde doen, mijn training is gewoon nooit intens genoeg geweest en ik moet me gewoon meer concentreren op mijn hardlopen. Dit jaar inschrijven voor de 50 miler was mijn kick in de broek om het te laten gebeuren. Er zijn ENORME hoop voor 2013 ... zei iemand 100 mijl? Nee, dat dacht ik niet.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 4 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor