#1

aber ich bin weit davon entfernt

in Quasselecke 18.11.2019 08:00
von Banning • 924 Beiträge

Is de temperatuur zoveel veranderd? Zeker. Sommige dagen beginnen onder de 30 en eindigen in de jaren 80. Maar wat niet verandert, is belangrijker - de reactie van Dean op elk klimaat. Simpel gezegd, in normale omstandigheden, zal uw lichaam meer warmte produceren bij lagere temperaturen en minder warmte produceren (en meer zweten) bij hogere temperaturen. Hoe meer gestrest het lichaam is, hoe meer dit proces in gevaar wordt gebracht. Meer dan 40 mijl per dag rennen is behoorlijk heftig en het lichaam van Dean is gewoon niet in staat om thermoreguleren zoals het normaal zou doen. Gelukkig hebben we spullen en kleding, en we hebben er veel van. Tot de volgende keer blijven rennen!

Het is moeilijk Adidas Zx 750 Damen om mijn opwinding te beheersen over de release van mijn nieuwe boek: RUN! 26.2 Verhalen over blaren en bliss. Schrijven is een werk van liefde, niet ongelijk aan rennen, en de parallellen tussen de twee zijn opvallend: hard werken, toewijding, zweet en, ja, soms zelfs bloed en tranen. De dag waarop het boek publiceert, is als het overschrijden van de finishlijn van een zeer moeilijke race.

Ik zou nooit een schrijver willen worden. Zoals velen van jullie, was het schrijven van een boek gewoon iets op mijn spreekwoordelijke 'levenslijst'. Ik dacht dat als ik tien vrienden mijn eerste boek kocht, ik geluk zou hebben. Immers, wie wil er lezen over een obscure man die dingen doet zoals 200-mijlen rennen in een clip? Het antwoord was volledig overweldigend. Ik beschouw mezelf nog steeds als een "accidentele NY Times Adidas Stan Smith Womens bestsellerauteur."

Schrijven komt me niet gemakkelijk over. Ik hou van schrijven, maar ik ben verre van een van nature begaafde schrijver. Voor mij is het 1% inspiratie, 99% transpiratie (nogmaals, niet veel anders dan hardlopen). De enige verplichting die ik altijd volhoud, is alles te geven. Wees ervan verzekerd dat dit helemaal het geval is met mijn laatste werk.

Als je wilt weten wat je van dit boek kunt verwachten of een exemplaar wilt bestellen, ga je naar RUN! De weinige mensen die ik heb kunnen voorzien in een exemplaar van Adidas Superstar Homme de vroege release, hebben er echt van genoten. Als u toevallig een exemplaar ophaalt, hoop ik dat u dat ook doet.

Joe Henderson begon eind jaren zestig met het promoten van Long Slow Distance-trainingen. Het idee was om te laden op basis kilometers in een poging om het lichaam te conditioneren tot de ontberingen van duurlopen. Lopers die dit trainingsprogramma hebben gevolgd, loggen routinematig 120 mijlweken of meer.

LSD raakte in de daaropvolgende jaren enigszins uit de mode, omdat veel coaches geloofden dat meer snelheidstraining essentieel was om de prestaties te verbeteren.
Na net een trainingsweek van meer dan 300 km te hebben gevolgd, heb ik een ietwat extreme versie van LSD gevolgd. Ik probeerde vandaag de laatste mijl van de week in minder dan 6 minuten te lopen, maar viel

kort voor 10 seconden. Of mijn snelheid Nike Air Max 270 Heren de komende weken zal verbeteren of afnemen (ik heb nog 11 weken van meer dan 300 mijl tijdens een Run Across America) moet nog blijken.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 6 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor