#1

personaggio immaginario che correva

in Quasselecke 13.11.2019 05:12
von Banning • 924 Beiträge

Hoe slaag je erin om een www.microgreffedecheveux.fr ??evenwicht te vinden tussen gezinsleven en 75 dagen door het land rennen?
Dean Karnazes antwoorden: Evenwicht? Zei ik dat er evenwicht was? Er was geen evenwicht. Het was waanzinnig, wanordelijk, Nike Air Max 2017 Womens] soms intensief geprobeerd en echt opwindend voor ons allemaal! Mijn familie heeft een onderliggende liefde voor elkaar en een wederzijds respect dat de lijm biedt die ons bij elkaar houdt. Voordat ik ermee instemde de run te doen, vroeg ik of ze het goed vonden. Het klinkende antwoord was "Ja!" Ze ontmoetten me op punten onderweg en we bleven regelmatig contact houden, waaronder virtuele diners op zondagavond via Skype.

Je hebt Michelle Obama ontmoet. Hoe verwelkomde ze je in het Witte Huis?
Dean Karnazes antwoorden: First Lady Michelle Obama verwelkomde mijn hele familie met open armen! Ze is een van de warmste en meest oprechte Nike Air Max 90 Mujer mensen die ik ooit heb ontmoet. Ze vertelde me dat haar hele familie de run door Amerika volgde en het was een grote eer om mij persoonlijk te ontmoeten. Kun je je dat voorstellen, de First Lady vertelde Nike Air Pegasus 83 Donna me dat het een grote eer was! Als hardloper maakte het me trots op alle lopers.

Hoe bleef je blessurevrij?
Dean Karnazes antwoordt: Dat beloof ik niet te weten. Ik deed veel weerstand op het bovenlichaam en crosstraining op mijn ElliptiGO in de hoop dat een goede algehele spierontwikkeling zou helpen een deel van de belasting van mijn gewrichten, pezen en ligamenten te verminderen. Ik wist dat een behoorlijke hoeveelheid spierafbraak onvermijdelijk was tijdens de reis, dus ik probeerde vooraf wat extra bulk op te bouwen voor reserve indien nodig.

Herstelroutine na afloop?
Dean Karnazes antwoordt: ik nam periodiek ijsbaden Nike Internationalist Heren tijdens de warme dagen, maar dat was het zo'n beetje. Ik rek niet veel uit en ik krijg geen massages, en ik wilde niet iets beginnen tijdens de run. Kortom, ik stond elke ochtend op en rende. Het menselijk lichaam is in staat om ongelooflijke prestaties te leveren als je niet teveel in de weg staat en het zijn ding laat doen. In veel opzichten zijn we perfect ontwikkeld voor hardlopen.

Enige Forrest Gump-vergelijkingen?
Dean Karnazes antwoordt: Ja, ik heb er een paar, hoewel een verslaggever zei dat hij de referentie nooit meer zou maken nadat hij uit de eerste hand was gekomen en had gezien wat ik aan het doen was. Forrest Gump, vertelde Nike Air Max 270 Homme hij me, was een fictief personage dat op een loopband liep met een groen scherm achter hem en een filmcamera. Wat je doet is echt. Ik denk dat hij de intensiteit van de fysieke aard van het door Nike Air Max Classic Bw Mujer het land rennen heeft onderschat.

Zijn er onderweg inzichten opgedaan?
Dean Karnazes antwoorden: Natuurlijk, hier is er een: je hoeft niet snel te gaan, je moet gewoon gaan. Hoe loop je door Amerika? Eenvoudig, op dezelfde manier als je 's ochtends uit bed stapt, stap voor stap.

Hoe voelde je je toen deze reis ten einde kwam?
Dean Karnazes antwoordt: het was een vreemde mengeling van opgetogenheid en verdriet. Hoewel het geweldig voelde om de inspanning met succes te hebben voltooid, is het de reis die ik niet de finishlijn koester. Het besef drong tot me door dat de reis nu (althans voorlopig) voorbij was.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 2 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor