#1

potere su di te quando

in Quasselecke 17.10.2019 07:25
von Banning • 924 Beiträge

Het is een route van 21 km die begint en eindigt in het Rose Bowl Stadium en een route door het centrum van Pasadena omvat. Ik ben nog nooit in het historische stadion geweest, dus ik kijk er naar Nike Air Max Command Damen uit om het voor het eerst te zien. De hoogte verandert tijdens het stijgen en dalen tussen 770 ft. En 912 ft. Er gaan een paar snel op en neer, maar het grootste deel van de cursus lijkt geleidelijke beklimmingen en dalingen te zijn.

Naast de 14 bands die langs de baan zullen optreden, is er een Post Race-concert op alle Rock n 'Roll-evenementen. Voor Pasadena zal het VERRE OOSTEN BEWEGING zijn. Ik ben hier behoorlijk enthousiast over. Hun muziek is fantastisch om naar toe te rennen en ik heb verschillende nummers van hen op mijn afspeellijst. Hun "Like G6" was populair in de Bay Area toen de Giants op weg waren naar het winnen van de 2010 World Series - waar het werd geremixed tot "Like a G-Men".

Registratie is nog steeds open en het evenement vindt plaats tijdens het President's Day weekend - dat betekent dat u op maandag Nike Air Vapormax Damen THUIS kunt herstellen! Als je een vrije dag hebt. In feite is hier een kortingscode voor u om mee te doen. Online registratie sluit voor Pasadena op zondag (2/10)

Zondag vroeg het schema om een ??14-miler en dus zijn de lange runs van dit marathonseizoen begonnen. Ik tel niet echt iets onder een halve marathon als een lange run - niet omdat ze gemakkelijk zijn, maar omdat het zou betekenen dat ik Nike Air Max 95 Womens de 18 en 20-milers moet hernoemen die ik over een paar weken ga doen als 'epische' runs of iets nog intimiderends.
Dus besloot ik deze zondag om langs de Theems naar het oosten te gaan met het vage idee om naar Greenwich te gaan en dan te zien hoeveel mijl ik moest vinden als ik daar eenmaal was. Maar het was heet en ik wist niet echt waar ik heen ging.
Ik zag dit bord op een oud gebouw dicht bij Borough Market toen ik vertrok en het was alsof het daar voor mij was achtergelaten. Dus ik deed precies dat vochtrugzakje op mijn rug en ging het Thames-pad af.
Het Thames Path leek een beetje op een avonturenpad, zo nu en dan wijkde het af van de rivier en moest ik op zoek naar borden (of andere hardlopers) om te volgen om weer op het goede spoor te komen.
Tegen de tijd dat ik het bord 'Greenwich 1 mijl' zag, bevond ik me midden in Adidas Ultra Boost Donna een woonwijk en het was een zeer welkome aanblik. Maar ik was pas op 8 mijl tegen de tijd dat ik Greenwich raakte.
Iemand had met krijt op het pad geschreven 'Stop met rennen'. Ik koos ervoor om dit specifieke teken te zien als geschreven door een chagrijnige lokale ge?rriteerd door de sportieve capriolen van hardlopers die over het smalle pad scheuren en niet specifiek voor mij bedoeld zijn. Dus ging ik door.

Het pad liep verder langs de Millenium Dome (de O2 als je jonger bent dan 25) en verder naar de Thames Barrier. Hier is een foto. Maar ik was nog steeds 3 mijl kort, dus ging ik richting Woolwich in de hoop dat er iets voor mij te eten was. Hoera voor Pizza Hut en excuses aan mijn collega-diners - het zicht op mij was niet mooi, noch rook ik goed. De meeste dingen smaken goed na 14 mijl warm drinkwater door een buis te Nike Internationalist Herren hebben gedronken - pizza smaakt echter geweldig!

Gisteren vertelde mijn wassende vrouw me dat ik haar beste klant ben. Niet omdat ik haar de grootste tip laat (hoewel ik denk dat het een verstandige zet is om mensen te fooien die zoveel macht over je kunnen hebben als je het meest kwetsbaar bent) en niet, zou ik moeten toevoegen, vanwege de gelijkenis met Sasquatch die maakt me een normale.
Nee, de reden dat ze me leuk vindt, is omdat ik ‘zo dapper’ ben. Ik lig achterover, staar naar het plafond en knik niet of maak geen geluid - ja, we hebben het nog steeds over waxen. Ik legde haar uit dat ik niet begreep waarom mensen zichzelf door iets zouden halen waardoor ze zo opgewonden raakten en zoveel leed dat ze veel ophef maakten. Het is het echt niet waard - pak gewoon het scheermes.

Ja waxen doet pijn, ik ben niet in de stemming Nike Air Max Vision Femme met dat soort pijn, maar in mijn gedachten heb ik de beslissing genomen om daar doorheen te gaan voordat ik de deur binnenloop - dus zuig het gewoon op en neem het mee. Zoals de oude lopende mantra luidt: 'Pijn is onvermijdelijk, lijden is optioneel'.

Ik denk dat je kunt vertellen waar ik heen ga met dit verhaal. De meeste dingen doen me denken aan marathonlopen, maar harsen is een behoorlijk goede lakmoesproef voor de marathon. Ja, het gaat pijn doen - dat is zonder twijfel. Maar of je nu wel of niet naar het plafond staart en naar je gelukkige plek gaat of dat je lijdt en stopt met een half gedaan werk is heel erg in jouw handen.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 3 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor