#1

pensons que nous devrions

in Quasselecke 29.09.2019 04:36
von Banning • 924 Beiträge

Een paar maanden geleden stak een heer genaamd Paul, van een promotiebedrijf genaamd Custom On It, contact met me op via een heel eenvoudige e-mail waarin werd gevraagd om samen te werken met de blog. Het klonk vrij eenvoudig en ik wist dat mensen die mijn blog bezoeken misschien ge?nteresseerd zijn in hun diensten, dus we hebben een eenvoudige banneradvertentie opgezet
(Zie het daar in het rechterpaneel - het paneel met het roze shirt en de polsband van Picky Bars).

Met mijn geest altijd op 50 verschillende plaatsen, wist ik dat het ergens op de weg VERS zou zijn om een ??paar polsbandjes te hebben. Nou, een paar maanden later en met de lancering van #WeRunSocial, is dat precies wat we deden.

Ik mailde Paul het logo, vertelde hem wat ik zocht en hij zette het vrij snel op. Omdat hij (en zijn Nike Tanjun Dames zakenpartner) het bedrijf sinds 2007 runnen, had hij enkele suggesties over de beste manier waarop het zou verschijnen en stuurde hij me een bewijs per e-mail. Ik vond zijn suggesties geweldig, en ze waren voor de productie. Een paar weken later had ik #WeRunSocial-polsbandjes.

Een paar maanden geleden nam ik deel aan een estafette in Lapland. Ik rende een sectie van 15 mijl met twee vrouwen die ik nog nooit eerder had ontmoet. Terwijl we wachtten tot het stokje aan ons werd overhandigd, praatten we zenuwachtig over ons podium. Twee fietsers snelden naar ons toe, gaven ons ons stokje en we renden door een geweldige omgeving. Ik wendde me tot mijn metgezellen om onze chat voort te zetten, maar ze hadden allebei hun koptelefoon in.

Het was niet bij me opgekomen om naar muziek te luisteren - ik wist dat ik met andere mensen zou Nike Air Max 2017 Damen rennen en ik liep ergens mooi. Ik wilde dat niet blokkeren, ik wilde mijn omgeving zoveel mogelijk absorberen en leren kennen met wie ik aan het rennen was.

Ik ben niet anti-running met muziek. Mijn runs naar mijn werk gaan vergezeld van een mix van deuntjes die me laten dansen bij verkeerslichten zonder het te beseffen. Ik heb afspeellijsten voor als ik wat meer hulp nodig heb om in het ritme van een vroege ochtendrennen te komen en een voor als ik wil ontspannen, langzamer wil gaan en ervan wil genieten. Maar ik geloof dat er een tijd en een plek is om met muziek te rennen.

zonsondergangrelais actief

Ik luister niet naar muziek als ik met andere mensen samenloop. Als ik ervoor heb gekozen om met een vriend (of een vreemdeling) weg te rennen, zie ik het als een sociale gelegenheid, zoals een kop koffie drinken of naar de kroeg Nike Air Zoom Pegasus 32 Mujer gaan. Ik wil met mijn lopende buddy chatten, hen inhalen en dingen bespreken die we onderweg tegenkomen. Stel je voor dat je een vriend ontmoet voor een kop koffie en dan allebei daar zitten te luisteren naar je eigen ipods. Klinkt raar toch? Dat is wat ik zou willen rennen met een vriend met mijn koptelefoon erin.

Ik luister niet naar muziek als een race me heeft gevraagd dat niet te doen. Ik luister eigenlijk helemaal niet naar muziek tijdens races. Ik heb 14 marathons gelopen en daarvan heb ik maar twee keer naar muziek geluisterd. Ik luister graag naar de menigte, om hen mijn naam te horen roepen en me te vertellen 'goed gedaan'. Deze perfecte vreemden bleken de hardlopers het beste te wensen en ik denk dat dit het minste is dat ik kan doen om hun aanmoediging te horen. Ik luister naar de muziek van de bands langs de route en Adidas Zx 750 Heren praat met andere hardlopers terwijl ik rondloop. Ik luister naar mijn ademhaling om te controleren of ik niet te hard ren en het geluid van mijn voeten om te controleren of ze niet te zwaar zijn.

Ik heb woedende hardlopers zien klagen dat ze tijdens hun race geen koptelefoon mogen dragen. Ik heb ook hardlopers gezien met een koptelefoon die zich niet bewust was van de noodvoertuigen achter hen die door moesten lopen naar iemand in nood verder op de baan. Ik geloof dat als je aan een race deelneemt, het jouw verantwoordelijkheid is om je te houden aan de regels die de organisator stelt - muziek of geen muziek, het is aan hen.

Ik vraag de hardlopers die naar mijn hardloopgroepen komen om hun koptelefoon thuis te laten, en daar zijn een paar redenen voor. Ik heb ze nodig om te kunnen wat ik hen vertel, om eventuele coachingfeedback Adidas Zx Flux Womens die ik hen geef of veiligheidsinstructies te horen. Rennen met een koptelefoon op een atletiekbaan is een groot nee-nee; er zijn teveel mensen die snel rennen en je moet je bewust zijn van wat er om je heen gebeurt. Ik hou ervan dat mijn lopers met elkaar praten en elkaar tijdens de sessie aanmoedigen.

Soms stuit ik op hardlopers die me vertellen: "Maar ik KAN niet rennen zonder naar muziek te luisteren." Natuurlijk is het niet waar. Als je 5k kunt uitvoeren met je koptelefoon erin, kun je 5k draaien zonder. Maar zoals het citaat van Henry Ford luidt: "Of je denkt dat je het kunt, of je denkt dat je het niet kunt - je hebt gelijk." , je laat je hoofdtelefoon vallen of je vergeet ze allemaal samen. Wat wil je dan doen? Stop met rennen en naar huis gaan?

Als je denkt dat je niet zonder muziek kunt lopen, raad ik je aan het te Nike Air Max 720 Mujer proberen. Naast dat je voorbereid bent op die dag wanneer je iPod knippert, kun je er misschien gewoon van genieten. Dat gejuich van het publiek in een race kan je Adidas Eqt Support Adv Womens zoveel motiveren als elk nummer kan.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 8 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor