bespreek mogelijke

in Quasselecke 11.09.2019 09:30
von Banning • 924 Beiträge

Dus hier is mijn verhaal. Ik was net begonnen met residentie en had toen het grootste deel van mijn leven geleefd. Ik had 3 marathons en tal van andere soorten races gedaan en liep eigenlijk gewoon als een middel van ontspanning. In het jaar 2000 ontwikkelde ik pijn in mijn rechter grote teen in het gebied van mijn sesamoidbotten (voor degenen die niet begrijpen wat ze zijn, zal ik het binnenkort uitleggen). Aanvankelijk schreef ik het toe aan het spelen van ijshockey en mijn schaatsen waren strak en het plaatste verhoogde druk op het grote teengewricht. Het probleem was dat het nooit is opgelost. Na er ongeveer 4 jaar mee te hebben geleefd, Nike Air Max 270 Damen cultiveerde het eindelijk in de winter van 2003 toen ik op de vlucht was in de winterse sneeuw van Erie, PA en de pijn werd zo hevig dat ik nauwelijks kon rennen. Ik had r?ntgenfoto's van mijn voet gemaakt en ontdekte dat, naast de bipartiete tibiale sesamoid, ik wist dat ik nu een gebroken fibulaire sesamoid had om mee te gaan! Ik droeg een laars voor 3 weken en moest stoppen met rennen. Het heeft nooit gewerkt. Het kalmeerde het en uiteindelijk kon ik weer rennen, maar de pijn in deze regio hield aan. Ik had gaten in de stof aan de binnenkant van mijn Birkenstock-klompen die ik zou bedienen en waar ik in zou werken, tot in de grote tot op de rand versleten. Stond ik hier teveel druk op? Ik dacht net dat ik hinkte van de pijn en de regio droeg. Ik bleef rennen. Ik zou goede en slechte maanden hebben. Uiteindelijk ging ik nog een aantal halve marathons lopen, nog een volledige marathon en andere wegraces. Mijn voet deed nog steeds Nike Air Pegasus 83 Hombre pijn. Ik zou meerdere aangepaste orthesen, OTC semi-aangepaste orthesen en zelfs verschillende hardloopschoenen proberen, maar kon het gewoon niet oplossen. Ik concentreerde me op 'hakken slaan', want dat was wat mij destijds werd verteld 'de juiste manier was om te rennen'. Stel je mijn frustratie voor. Een podoloog, voet- en enkelchirurg, die zijn eigen voet niet kon repareren. Ik had overwogen om de sesamoid te laten verwijderen, maar ik vond dat een procedure te destructief zou zijn, omdat deze in de pees van de flexor hallucis brevis zit en een ton littekens en fibrose zou veroorzaken. Misschien kan de zorg van Obama mij te hulp komen en mijn behandeling betalen; wie weet? Om nog maar te zwijgen van het feit dat ik nog steeds zonder pijn kon rennen.

Zelfs voordat je de deur uitloopt, is de eerste stap die je moet nemen, de telefoon opnemen, je arts bellen en een afspraak maken om te kijken of je gezond genoeg bent om te rennen.

Dit is met name het geval als een van de volgende situaties op u van toepassing is: Nike Cortez Damen overgewicht, zwangerschap, gezondheidsproblemen (hoge bloeddruk, diabetes, diabetes, enz.), Huidige of voormalige roker, familiegeschiedenis van hartaandoeningen, duizeligheid hebben, zich zwak voelen, hart hebben problemen, zitten al meer dan een jaar zittend, zijn ouder dan 65 jaar, hebben pijn op de borst.

Bespreek uw fitnessdoelen met uw arts en bespreek mogelijke gezondheidsproblemen. Hebt u Nike Air Max 95 Damen gezondheidsproblemen die kunnen worden verergerd of beter? Heeft u de afgelopen jaren verwondingen gehad die mogelijk verergeren?

Als u probeert af te vallen door te rennen, laat het uw arts weten, want deze kan u tips en tips geven.

Als je al een Nike Air Max Command Mujer tijdje niet naar de dokter bent geweest of al lang niet hebt uitgeoefend, is het een goed idee om uit te checken, zelfs als je denkt dat je geen gezondheidsproblemen hebt om ervoor te zorgen dat je gezond genoeg bent om begin te rennen.

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 19475 Themen und 77031 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor