Den faktiska matchen från Kayano tjugo fem hade varit riktigt typisk generell. Top of the really was comfy medan leverera den uppmuntrande låsning inom midfoot samt back hälen. Underfooten hade känslan varit en trevlig organisation, men inte obehaglig. Vanligtvis favoriserar jag bara lite lite lite mjukare.
När det gäller minskande pronation, Personligen tycker jag hur Kayano tjugo fem hade varit ganska effektiv. Om Nike Air Barrage Mid QS skor du är 'rimlig' för att seriös överpronatorn köper skön varje dag tränare som har en starkare mellansula, är själva Kayano egentligen ett utmärkt val för dig personligen.
Den faktiska Kayano tjugo fem upplevde utmärkt efter att jag först använt den. Det hade varit rymligt, det konturerade för att mina personliga fötter skulle vara snygga. Det faktiska fodret höll mina personliga fotled Asics Gel-Quantum 90 skor samt hållit mina personliga fötter genom att komma omkring, men erbjöd mig personligen massor av utrymme i fötterna. Under driften upplevde det faktiska skodonet lyxigt och mångsidigt, plus de levererade den flytande övergången genom mitten för att framfoten skulle kunna föras.
Problemet med ett av dessa skor hade varit att varje period Vi använde dem alla, min personliga fot skulle kunna få het och se ut som om de brann upp! Eftersom Derek inte hade samma exakt samma oro när han eller hon hon undersökte själva Kayano 25-talet, det här kan bara vara en sak om hur ett skor matchar mig personligen eller kanske det faktiska skodonet inte är andningsbart tillräckligt personligen. Tyvärr skapade detta speciella bekymmer själva skodonet obehagligt personligen för att Asics Gel-Kayano 24 skor önskar ta på sig vissa saker jämfört med mycket korta operationer.
Tidigare har den verkliga Gel-Kayano-sekvensen genom ASICS varit ett antal av de mest populära atletiska skorna, och även 24-talet tenderar att vara absolut ingen uteslutning. Det verkar som om varje år, säger vi alla fortfarande detsamma - själva Kayanos tenderar att vara fantastiska! Men med det i åtanke är jag inte säker på att de faktiska 24-talet tenderar att vara betydligt bättre Asics-skor än de faktiska 23-talet liksom de faktiska 22-talet till exempel. Låt mig klargöra ytterligare.
Först och främst, innan vi alla skriver in det som förvandlas året efter, kommer jag bara att berätta något. Majoriteten av er troligen vet dock för individer som inte gör det - själva Kayanos tenderar att vara balanserade atletiska skor. Det betyder att de är 'designade' för personer som något över pronate flytta inåt, men Asics Gel-Nimbus 21-sko modifieringen är därför inte extremt vilka naturliga idrottare inte kan lita på dem. Dessutom, helt enkelt för att ta hand om kostnadsfasen om Kayanosna är faktiskt högre - 160 kronor högre av den aktuella dagen för publiceringen. Jag kommer att diskutera hur mycket mer inom en bit men vi alla utför vara beredda att observera diskonteringsräntor om 24-talet ett par månader i framtiden för att hjälpa dig kolla nuvarande priser här på Asics Kayano löparskor Amazon.com.