|
|
Ik heb slechts vijf mijl in deze schoenen kunnen doen. Het voelde alsof er iets aan de randen van mijn voeten zag. Het was verschrikkelijk. De pijn is op dit gebied. Ik denk dat er iets buitensporigs aan de hand is waar ze deze schoenen hebben gemaakt. Ik ontwikkelde een blaar na slechts drie kilometer hardlopen. Het is belachelijk. Ik heb er ook een aan de binnenkant. Op beide voeten, gewoon overal blaren. Waarom gebeurde dit?
Hier is mijn voet, en hier is een van de blaren die het veroorzaakte. Je kunt aan de plek op de schoen zien dat deze vreselijk buigt. In feite buigt het niet; het verfrommelt gewoon. Kijk maar. Het cre?ert gewoon extreme drukpunten en wrijft en schuurt en zaagt in wezen door je sok en geeft je vreselijke blaren. Hetzelfde geldt voor de andere kant van de schoen. Nike Air Presto Donna Dit is waar mijn grote teen is. Er is nog een blaar. Laat me je eraan herinneren, ik voelde me blaren na ongeveer twee mijl in deze run. Het lukte me nog drie voordat ik het opgaf. Normaal kan ik zonder zorgen tien mijl op een paar nieuwe schoenen zetten.
Dit is de flexibiliteit van de Nike-schoen. Let op hoe het is. Nu ga ik je de flexibiliteit van de Walmart-schoen laten zien. Het buigt maar slechts op een paar punten, wat gewoon vreselijk is voor je voet aan de binnenkant, alleen drukpunten. Dit soort gelijkmatige flexibiliteit is iets dat je moet zien in elke schoen die je krijgt. Hier is een stel schoenen die ik heb, en de flexibiliteit zit zelfs helemaal onderaan de schoen. Ik heb zelfs een paar Nike Frees gevonden. Ze hebben meer dan 1.000 mijl bij zich en ik geef nog steeds de voorkeur aan Walmart-schoenen, ook al zijn Nike Air Vapormax Dames ze zo versleten. Hier is wat meer buiging. Zelfs mijn gewone schoenen waarin ik rondloop lijken beter te zijn dan de Walmart-schoenen. Ik zou liever deze jongens tegenkomen.
Normaal proberen we bij het beoordelen van een schoen ze tot 50 mijl te maken. Ik denk niet dat deze schoenen het zullen redden. Ik weet zeker dat mijn voeten het niet zouden redden. Zo zien de schoenen er na ongeveer tien kilometer uit. Ik moest het na 15 jaar stoppen omdat ik me zorgen maakte over mijn voeten.
Een laatste ding, deze schoenen hadden een misplaatste steunzool of zoiets. Ze voelden hobbelig in vreemde secties, gewoon niet goed.
Kortom, ik raad deze schoenen helemaal niet aan. Het is zelfs beter om een ??paar oude schoenen te vinden die net werken. Koop deze schoenen niet. Bedankt voor het kijken.
Ik stel al een tijdje op een zaterdagochtend Nike Air Max Sequent 3 Donna het wagenpark op. Drie belangrijke redenen hiervoor zijn: het is veel gemakkelijker om op zaterdagochtend in bed te blijven waar het warm en comfortabel is, ik heb op zaterdagochtend een kater gehad en ik weet dat het pijn zal doen.
Ik ben geen fan van de uitdrukking 'geen pijn, geen winst'. Het is duidelijk niet van toepassing op Adidas Nmd Donna dingen zoals het winnen van de loterij - dat is een enorme hoeveelheid winst zonder pijn. Of hoe zit het met geraakt worden door een cricketbal - dat doet pijn en er is niet eens een beetje winst mee, misschien een indrukwekkende blauwe plek om te pronken in de kroeg.
Er zijn echter enkele situaties waarin je het op moet zuigen en moet accepteren dat je veel pijn zult moeten doen om er iets goeds uit te halen. Dus hoewel het regende, was ik moe en wist ik dat het pijn zou doen, ik deed mijn hardloopbroek en mijn beste gezicht, ik bedoel bedrijf, aan en ging op weg naar de baan.
Wat daarna volgde, heb ik meestal geprobeerd te blokkeren. Er was veel lungen en springen en springen dat me uitputte voordat ik zelfs maar in cirkels begon te rennen. Dit longeren, springen en springen is grotendeels verantwoordelijk voor het feit dat Nike Cortez Femme ik de afgelopen 36 uur niet heb kunnen bukken. Toen waren er 12 x 250 m sprints met 150 m herstel. Ouch. De 250m kostte me iets minder dan een minuut om te rennen en dus hield ik mezelf bij toen ik bij de startlijn kwam elke keer dat de laatste helft echt pijn deed en iedereen 30 seconden pijn aankan. 30 seconden kunnen echter lijken op tijd.
Toen ik dacht dat ik klaar was en kon ontsnappen naar het comfort van mijn bank, was er meer. Rekoefeningen en vloeroefeningen die mijn maag op zijn zachtst gezegd zacht hebben gemaakt. Dit bevestigde ook vernederend voor mij dat ik de flexibiliteit van een geriatrie heb.
Dit was een van de meest pijnlijke weekenden van mijn leven. Gisteren en vandaag, van een zittende naar een staande positie gaan en vice versa doet pijn als de hel. Maar dat moet betekenen dat het werkt. Dus ik ben weer Adidas Yeezy Boost 350 Mujer terug op de baan in de nabije toekomst.
Besucher
Forum Statistiken
Das Forum hat 19475
Themen
und
77031
Beiträge.
|
Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor |