#1

mit ausgestreckten

in Quasselecke 01.08.2019 08:17
von Banning • 924 Beiträge

Hielpijn bij hardlopers kan moeilijk zijn om te behandelen ... De symptomen van dit letsel kunnen vari?ren van mild tot ernstig, constant of van voorbijgaande aard. Sommige hardlopers voelen pijn langs de Adidas Eqt Support Adv Donna boog, sommige direct onder het hielbot, maar de diagnose is meestal dezelfde gevreesde twee woorden: plantaire fasciitis.

De moderne geneeskunde lijkt de neiging te hebben alleen de symptomen Nike Air Max Thea Femme van deze aandoening te behandelen, waarbij de onderliggende oorzaken over het hoofd worden gezien. Medische behandelingsmethoden zoals cortison, nachtspalken, laarzen en stero?de ontstekingsremmende medicatie kunnen helpen verlichting ... voor een maand.

Bij hardlopers, omdat we voortdurend druk op onze voeten uitoefenen, komt langdurig herstel van PF voort uit het verdiepen in wat ik beschouw als de twee belangrijkste oorzaken van deze aandoening. Je hebt misschien een of beide van deze functionele problemen, maar hieronder heb ik uiteengezet hoe je ze kunt behandelen om uiteindelijk je hiel te genezen.

Ik heb drie jaar lang PF in mijn www.sharonmckenna.co.uk linkervoet gehad, maar kreeg het uiteindelijk tot een kom met een combinatie van deze therapeutische cursussen. Nu wordt het alleen nog erger tijdens periodes van intense snelheidstraining op het circuit, en ik kan mijn vertrouwde rehab-plan gebruiken om het in de kiem te smoren.

In Japan rennen de monniken van de berg Hiei tot 1.000 marathons in 1000 dagen in een poging om verlichting te bereiken. Ik stond eens langs de kant van de weg op ongeveer 24 km van de marathon van Londen en keek als persoon na persoon voorbij, bijna elk van hen op een punt in hun leven dat ze zelden opnieuw zouden bezoeken. Het was bijna alsof ze in hun ziel keken, hun gezichten grimmend en verwrongen, maar ook levend van de inspanning. Elk van hen zou kort na het overschrijden van de lijn gloeien met een gevoel van welzijn. Sommigen kunnen er zelfs Nike Internationalist Dámské door tot tranen worden bewogen (ik was na mijn eerste marathon). Het is natuurlijk de high van de legendarische hardloper, maar door het zo te labelen verminderen we het. Het kunnen alleen chemicali?n zijn die in je hersenen rondschieten, maar na een lange termijn lijkt alles goed in de wereld. Alles is in vrede.

Dit ervaren is een krachtig gevoel, sterk genoeg om ons keer op keer terug te laten komen voor meer.

De soleus is een gevorkte spier die langs beide zijden van de grotere kuitspier, de gastrocnemius, zit en werkt als een krachtbron om de loper met elke stap vooruit te stuwen.

Naar mijn mening is beklemming in deze spier de belangrijkste oorzaak van PF bij hardlopers.

De eerste oefening om een ??eventuele botsing of strakheid hier te corrigeren, is om direct een actief ge?soleerde stretch op de soleus te gebruiken.

Ga Nike Air Max 2017 Femme op de grond zitten met de benen voor je. Schuif de geblesseerde voet omhoog totdat deze parallel is met de tegenovergestelde knie. Pak uw voorvoet met beide handen vast en houd uw vingers licht vast. Houd uw hiel op de grond en gebruik uw handen om de voorvoet voorzichtig van de grond op te tillen zo ver mogelijk naar achteren.

Herhaal 10-12 keer voor twee seconden elk. Voer ook op de tegenovergestelde soleus uit voor spiersymmetrie.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 13 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor