#1

totdat onze benen pijn doen meer

in Quasselecke 01.08.2019 08:07
von Banning • 924 Beiträge

Minimalistische Nike Air Max Command Heren hardloopschoenen zijn de laatste jaren trending geweest, die minder profiel en lichtgewicht zijn. Ze zijn ontworpen om uw loopvorm te verbeteren, de spieren van uw onderbenen en voeten te versterken en verwondingen te verminderen vanwege de lagere slagkracht bij elke stap.

Een goede plek om te beginnen zijn schoenen die in de categorie "neutraal / demping" vallen, en niet de extreem minimalistische schoenen. Zorg ervoor dat de schoenen een hak-tot-teen offset hebben van 8-12 mm, omdat dit een relatief stevig platform garandeert om blessures te voorkomen en de biomechanica te verbeteren voor effici?nter rennen.

Houd er rekening mee dat niet alle schoenen voor iedereen geschikt zijn, dus raadpleeg je plaatselijke speciaalzaak of bekijk onze hardloopschoenenzoeker. Een minimalistische schoen is geen "doel" om naar toe te Nike Air Max 97 Donna werken; in plaats daarvan moet u overwegen om een ??minimalistische schoen te proberen als u constant gewond raakt.

Natuurlijk rennen sommige mensen om af te vallen of fit te worden, en dit zijn goede redenen. Rennen is ook gemakkelijk, het is goedkoop, en je kunt het doen wanneer je wilt zonder een baan te reserveren of een team te bederven. Al deze factoren dragen er zeker toe bij dat hardlopen een van de populairste sporten in het Verenigd Koninkrijk is, met meer dan twee miljoen mensen in Engeland die minstens één keer per week hardlopen, volgens Sport England.

Maar voor veel van die twee miljoen hardlopers is de echte reden dat we eropuit gaan om de wegen te beuken totdat onze benen pijn doen meer ongrijpbaar is dan gewichtsverlies of fitheid. Ik herinner me dat ik als een hardloper in mijn jeugd constant mensen corrigeerde Adidas Nmd Damen die me vroegen of ik rende om fit te worden. "Nee", zou ik zeggen. "Ik word fit om te rennen." Ik heb misschien gedacht dat ik slim was, maar voor mij en vele anderen heeft hardlopen zijn eigen inherente bestaansrecht. Wat dat is, is echter moeilijker om je vinger op te leggen.

Veel lopers raken geobsedeerd door tijden. De noodzaak om de barrière van 40 minuten voor de 10K te doorbreken, of voor de marathon minder dan vier uur te lopen, kan de allesoverheersende reden zijn. Nike Cortez Mujer Er is iets geruststellends aan het streven naar dergelijke vaste doelen, het meten van uw vooruitgang in aantallen die niet voor interpretatie vatbaar zijn, maar als ondubbelzinnige prestaties staan ??in een anders verwarrende wereld. Maar toch, deze cijfers zijn zo willekeurig dat ze bijna zinloos zijn. En zodra ze worden bereikt, wordt een ander doel bijna onmiddellijk weggegooid.

Een hardloper die ik ken vorig jaar getraind met intense toewijding met als doel een marathon te lopen in minder dan drie uur. Uiteindelijk liep hij drie uur en twee minuten. Nadien sprak ik hem en verwachtte dat hij radeloos zou zijn omdat hij zo dichtbij kwam. Integendeel, hij was tevreden.

"Ik ben eigenlijk blij," zei hij. "Als ik het had gedaan, zou dat het zijn. Nu heb ik nog steeds mijn doel, ik kan het volgend jaar opnieuw proberen. "

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 21 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 19455 Themen und 77011 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor