ottengono un infortunio rispetto

in Quasselecke 19.07.2019 09:17
von Banning • 924 Beiträge

Ik heb een ander Bluetooth-product van Plantronics - de M70 - dat ik dagelijks gebruik voor telefoongesprekken en dat ik erg leuk vind.

De BackBeat Fit is een ander Adidas Zx Flux Femme product van hoge kwaliteit. De foto's kunnen je op de een of andere manier misleiden door te denken dat de headset is gemaakt van hard plastic, maar het akkoord dat de linker- en rechter oortelefoon verbindt, is eigenlijk gemaakt van een zeer flexibel materiaal: je kunt ze vouwen en in je zak stoppen. Van alle headsets die ik heb getest, zijn dit degenen die ik het gemakkelijkst in mijn zakken kan wegbergen zonder bang te zijn stukken te verliezen.

Beginnend met de pasvorm plaats je de oortjes in je gehoorgang, wikkel je de haak rond je oor en draai je de oortjes zodat ze in de juiste richting voor je specifieke oor zijn gericht. Het is vrij simpel: geen oordopjes of haken om te proberen en te veranderen - maar het werkt. De BackBeat Fit blijft trouw aan zijn naam en in een week van continu gebruik zijn ze nooit uit mijn oor Adidas Tubular Damen geraakt.

Het akkoord staat je niet in de weg - tenzij je een hardloopjack hebt met een hogere hals, in welk geval het me een paar keer is overkomen dat het snoer de hals van de jas zou raken - maar de headset zou niet ga uit mijn oor.

Qua afspelen - de kwaliteit is erg goed, maar het volume is nooit echt luid. Dit is goed als je verstandig bent en nog steeds geluiden om je heen wilt horen - maar het maakt de bas niet zo sterk en je kunt problemen ondervinden bij het horen van sommige podcasts / audioboeken als externe ruis luid is.

Mijn enige klacht met deze anders zeer goede headsets is de besturing. Aan elke kant heb je twee knoppen: een grote ronde en een kleine erboven. De linkerkant regelt het afspelen en het volume en ik moest de handleiding gaan lezen om erachter te komen. Er is een combinatie van lang / kort drukken en Nike Internationalist Femme dubbel indrukken waarmee je het volume hoger en lager kunt zetten, afspelen / pauzeren en terugspoelen of track voor- en achteruit kunt overslaan. Het is gewoon niet zo intu?tief.

Dit zijn de enige headsets die worden meegeleverd met een telefoonarmband. Het is een goede en groot genoeg om mijn Samsung Galaxy S6 Edge te houden.

Kort samengevat: de BackBeat Fit is een uitstekende keuze voor zijn pasvorm en constructiekwaliteit. De belangrijkste nadelen zijn het lage volume en op de een of andere manier niet-intu?tieve bedieningselementen.

Zelden geven we onze aandacht de aandacht die we nodig hebben om ze te versterken. In plaats daarvan hebben we de neiging om ons te concentreren op het vervangen van onze schoenen of het toevoegen van een insert. Dit is een geweldige video van Runner's World waarin enkele geweldige oefeningen worden besproken om je voeten te versterken en te helpen Nike Free Run 3 Damen oplossen en blessures te voorkomen. Vertrouw niet op je schoenen !!!

Wat velen falen, is dat zorgprofessionals echt niet naar gegevens voor hardlopers kunnen kijken en kunnen bepalen waarom sommigen de ene blessure krijgen ten opzichte van de andere en wat deze blessures veroorzaakt. Natuurlijk kunnen we de overpronatie de schuld geven, maar leidt dit echt tot letsel? En, zo ja, welke soorten verwondingen? Het is gemakkelijk voor een hardloper om te zeggen "Ik krijg pijn in de hiel" of ik heb last van scheenbeenspalken "omdat ik platte voeten heb. Maar hebben ze echt platte voeten? Ik zie dagelijks pati?nten in mijn praktijk die beweren dat ze hun hele leven platte voeten Nike Air Max Command Mujer hebben gehad, maar in alle werkelijkheid niet. Ze werden ofwel verkeerd ge?nformeerd ofwel zelf gediagnosticeerd omdat onze samenleving zo gefixeerd is op platte voeten.

Hier zijn twee apparaten die een aantal fascinerende bevindingen kunnen produceren vanwege het simpele feit dat ze in staat zullen zijn om databases te maken door de resultaten te uploaden van elke renner die ervoor kiest om een ??van deze te dragen. Patronen voor letsels kunnen nu worden gevolgd omdat iemand de mogelijkheid heeft om subsets van gegevens te beoordelen en te zien welke gemeenschappelijke kenmerken geassocieerd zijn met verschillende verwondingen. Dit is echt nooit in grote aantallen gedaan.

nach oben springen

Besucher

Forum Statistiken
Das Forum hat 19475 Themen und 77031 Beiträge.

Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor