Als de schaatser in plaats daarvan het bord tussen de benen rechtop klapt, zoals hieronder te zien is, wordt het een illusie-flip genoemd en in het algemeen afgekeurd. Illusion-flips zijn echter niet altijd gehaat, en uit wat ik kan zeggen dat ze eigenlijk Nike Air Max 270 Femme al langer bestaan ??dan "juiste" flips aan de voorzijde. Hiermee kan Adidas snel Nike Air Force 1 Femme kleine batches nieuwe Nike Air Max Thea Heren producten maken en testen met consumenten. Het is ook bijna volledig geautomatiseerd. De eerste gepubliceerde foto van een flip aan de voorzijde wordt vaak toegeschreven aan Mark Gonzales in 1987. Maar het is moeilijk te zien aan de afbeelding of hij en zijn board allebei 180 ° draaiden of hij dichterbij 90 ° draaide. Als dit Nike Air VaporMax Dames de eerste flip aan de voorzijde is, zou dit als een goede,www.verdeypaisaje.es niet-illusionistische stijl worden beschouwd. Twee van de eerste flips aan de voorkant Adidas Superstar Femme die werden vastgelegd op video, uitgevoerd door Natas Kaupas in de video Speed ??Freaks 1989 en Matt Hensley in Hokus Pokus in hetzelfde jaar, waren echter absoluut illusion-flips. Hensley en Kaupas doen het allebei op hellingen, waarbij ze hun benen duidelijk breed spreiden om het bord op en neer te laten draaien en te draaien voordat ze hun voeten weer naar beneden Nike Air Max Classic BW Dames brengen. En een van de eerste flips aan Nike Air Max 2017 Femme de voorzijde gedocumenteerd op flatground, door Ali Mills in Nike Air Max 97 Femme Useless Wooden Toys uit 1990, werd direct ge?nspireerd door Natas. “
Toen ik Natas zag doen, dacht ik: "Ik vraag me af of je dat op straat kunt doen," "vertelde Mills aan VICE. "Mensen doen kwadraten achter, waarom doet niemand frontside Nike Air Max 97 Femme flips?" Molens truc was een soort van hybride Nike Air Max 1 Mujerillusie. De techniek voor illusion-flips is afhankelijk van het inslaan van de staart Nike Air Max 2017 Dames van het bord en het verplaatsen van het voorste voet uit de weg zodat het bord kan kantelen. De flips aan de voorkant zijn echter meer duidelijke combinaties van de twee tricks waarnaar ze zijn vernoemd (een 180 ° ollie aan de voorkant en een kickflip), omdat ze eigenlijk de voorkant van het bord schoppen. Mills slaat absoluut zijn board, maar het board springt bijna recht [www.juicerulez.nl omhoog en draait tussen zijn benen. "Conceptueel zag ik niet eens het verschil," zei Mills. Nike Internationalist Mujer Zonder te willen, en voordat skateboarders zelfs over Adidas Superstar Dames illusie versus frontside-flips praatten, presenteerde hij beide kanten van het argument in één beweging. De kanteling van Ali Mills in Useless Wooden Toys
Op dat moment, in 1990, waren frontside-flips in het algemeen (zowel illusie als Nike Air Pegasus 83 Mujer flick-and-catch-stijlen) zo nieuw dat zelfs de grootste skateboarders ter wereld ze Nike Roshe Run Dames niet helemaal begrepen. In een Transworld-artikel uit december 1990 identificeerde Tony Hawk een illusie-achtige voorkant flip door Jason Corbett als een "achterkant ollie shove-it terwijl hij zijn lichaam naar de voorkant draaide." Gek genoeg was Corbett op de cover van datzelfde nummer bezig met een film -en-vangst stijl voorkant flip een kleine trap set. Over de volgende Nike Internationalist Femme drie jaar blijven skateboarders doen beide soorten frontside flips, zonder onderscheid tussen Nike Air Max Tavas Mujer de twee.