Beide bedrijven bevinden zich in strategische plannen die lopen tot 2020. Nike en Adidas willen beide de omzet en inkomsten de komende jaren Nike Air Max 90 Femme laten groeien, Nike richt zich meer op snelgroeiend China, terwijl Adidas marktaandeel in Noord-Amerika wil versterken. de twee bedrijven willen elk hun bedrijf digitaal transformeren, Nike richt zich op Nike Air Max Command Damskie nieuwe materialen voor haar producten, terwijl Adidas meer aandacht besteedt aan het ontwerp door zijn merk open te stellen voor consumenten Nike Air Max 95 Damskie en andere ontwerpers. 'Als wereldleider in sport weten we dat er nooit een opwindender moment geweest om in onze business te zijn. We katalyseren onze volgende golf van groei op lange termijn, terwijl we onze ogen open houden Nike Air Max 97 Femme voor de dynamische omgeving van vandaag, '- Nike. Het bedrijf werkt momenteel aan doelen in het kader van een plan dat Adidas Falcon Femme in 2020 zal eindigen,' The Consumer Direct Offense '. ', dat hoopt drie kerngebieden van het bedrijf te transformeren: innovatie, de toeleveringsketen Nike Air Span 2 Femme en de markt.
Nike streeft naar een verdubbeling van zijn innovatie in prestaties en sportkleding en heeft recent nieuwe materialen toegevoegd, zoals de VaporFly 4% carbonvezelplaat en ZoomX-schuim. Dit betekent Nike Air Max 95 Dames ook 'een verdubbeling van het digitale breien'. Het bedrijf wil ook de relaties met consumenten aanhalen door meer directe verbindingen Nike Air Vapormax Femme tot stand te brengen via digitale media, lidmaatschap, personalisatie en merkervaringen. Het blijft echter ook retailpartnerships vormen om zijn merk te maximaliseren. Terwijl China (waar Nike een marktleidende positie bekleedt)Adidas Falcon Damskie de primeur heeft om meer winkels te openen, heeft het bedrijf ook zijn online winkel verder uitgerold naar meer landen, Nike Air Force 1 Femme nu beschikbaar in meer dan 45. Voor de supply chain is Nike gericht op het trimmen van het ontwerp tot aan de levertijd door het verkennen van Nike Air Max 270 Femme betere sourcing, automatisering, nieuwe productiemethoden en productiemethoden die dichter bij de markt staan.
Nike richt zich financieel op het verlagen van de kosten en het verbeteren van de brutomarge. Het bedrijf hoopt de effici?ntie te optimaliseren om de verkoop- en administratiekosten omlaag te brengen, het kapitaal effectiever te besteden en de marge te vergroten door zich te richten op meer hooggeprijsde producten, de productieketen te digitaliseren en de productiekosten te verlagen.Nike Adidas NMD Damskie streeft naar het leveren van hoge single aan omzetgroei met een laag dubbele cijfer Nike Air Max 90 Femme elk jaar tot 2020, met winstgroei in een sneller tempo. Het bedrijf wil ook de vrije kasstroom sneller laten groeien Adidas Ultra Boost Femme dan het nettoresultaat en het rendement op ge?nvesteerd vermogen verbeteren. De informatie op deze pagina bevat geen overzicht van onze Adidas NMD Damskie handelsprijzen of een aanbod of uitnodiging voor een transactie in een financieel instrument. IG Bank S.A. aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor het gebruik dat van deze opmerkingen wordt gemaakt en voor de gevolgen die Adidas ZX 750 Damskiedaaruit voortvloeien. Er wordt geen verklaring of garantie gegeven met betrekking tot de nauwkeurigheid of volledigheid van deze Nike Air Max 270 Femme informatie.